تشكري‌هاشمي در پي اجراي طرح عفاف و حجاب به ايلنا خبر داد: رانندگان تاكسي فقط حق دارند از راديو استفاده كنند

استفاده از تصاوير، CD و نوارهاي كاست در تاكسي‌ها از گذشته ممنوع بوده است/در كنترل‌هاي نوبتي الزام رانندگان به رعايت اين قوانين مورد توجه بازرسان است و اگر شكايتي شود حتما با اين دسته از رانندگان برخورد مي‌شود.

شكري‌هاشمي در پي اجراي طرح عفاف و حجاب به ايلنا خبر داد:رانندگان تاكسي فقط حق دارند از راديو استفاده كنند
ایلنا: معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: رانندگان تاكسي به جزء راديو اجازه استفاده از ساير ابزار صوتي را ندارند.
سيد جعفر تشكري‌هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در رابطه با اجراي طرح عفاف و حجاب در سطح وسايل حمل‌ونقل عمومي افزود: اينكه در قالب اين طرح محدوديت‌هاي جديدي براي رانندگان تعريف شده باشد وجود ندارد اما استفاده از تصاوير، CD و نوارهاي كاست در تاكسي‌ها از گذشته ممنوع بوده است.
وي ادامه داد: در كنترل‌هاي نوبتي الزام رانندگان به رعايت اين قوانين مورد توجه بازرسان است و اگر شكايتي شود حتما با اين دسته از رانندگان برخورد مي‌شود.
معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران در بحث رعايت حقوق شهروندي در تاكسيراني گفت: در شبكه تاكسيراني يكي از مسائلي كه به شدت بر آن تاكيد داشتيم و با مشكلات و تنش‌هاي زياد تلاش شده نهادينه شود رعايت حقوق شهروندي است.
تشكري هاشمي افزود: تاكسي وسيله حمل‌ونقل نيمه عمومي و تا حدودي لوكس بوده و بايد ويژگي‌هاي اين وسيله لوكس را برخوردار باشد مانند ساير كشورها كه مستقيما با حقوق مسافر ارتباط دارد.
وي گفت: سالم و نو بودن وسيله كه در بحث نوسازي شبكه تاكسي‌هاي زرد و سبز نو هستند و بخش محدودي از مسافربرهاي شخصي نيز امسال نوسازي مي‌شوند و همچنين جمع‌آوري پيكان فرسوده در شبكه و مسافربرهاي قديمي نمونه رعايت حقوق مسافران است.
معاون شهردار تهران نظارت بر داخل تاكسي‌ها را نيزاز ديگر حقوق شهروندي دانست و تصريح كرد: بسياري از تاكسي‌‌ها داراي روكش صندلي سفيد هستند تا از نظر بهداشتي مورد اطمينان باشند.
وي ادامه داد: در آموزش رانندگان تاكسي در حوزه مشتري‌مداري مسائل اجتماعي، فرهنگي و توريست تلاش شده دوره‌هاي آموزشي جوابگوي نياز رانندگان و مسافران باشد.
تشكري‌هاشمي گفت: مدعي آن نيستيم كه وضع ايده‌آلي در برخورد رانندگان تاكسي با مسافران وجود دارد اما اين دوره‌ها تاكنون تاثيرگذار بوده و شاهد روند بهبود ارتباط راننده و مشتري و كاهش شكايت از آنها بوده‌‌ايم.
وي افزود: در بحث نرخ‌هاي تاكسي نيز با چاپ برچسب در تاكسي‌هاي خطي، تنش مسافر و راننده به حداقل رسيده است.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس گوگل

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

درحال اتصال به %s