مرگ یک مادر در حمله وحشیانه ماموران نیروی انتظامی در مازندران

ماموران پلیس در حمله به خانه های ساخته شده در یک زمین واقع در فریدون کنار، مادر دو معلول را به قتل رساندند و دختر ۱۹ ساله ای را از یک چشم کور کردند.


مرگ یک مادر در حمله وحشیانه ماموران نیروی انتظامی در مازندران

به گزارش خبرنگارتحول سبز، در پی شکایت زنی که به تازگی ازخارج آمده و مدعی ملک خود که زمینی به وسعت هشتصد مترمربع و محل زندگی ۳ خانوار است شده، با حکم قضایی دستور تخلیه وتخریب منازلی که در این قطعه زمین ساخته شده بود داده شد. این زن به همراه خواهر خود صاحب هفت خانه است که در طی اقامت ۳۰ ساله خود در آمریکا ۷ تا ۸ خانوار با پرداخت سالیانه عوارض و مالیات در آنها زندگی می کرده اند.

بعد از سالهای جنگ زمین هایی با نام طرح امام با سند مالکیت در اختیار احاد مردم قرار گرفت که این املاک خارج از این طرح هم بوده است.

اما روز چهارشنبه هفته گذشته، ماموران نیروی انتظامی با حکم تخلیه و تخریب با ساکنین منازل درگیر شده و این درگیری با مداخله مردم به اوج رسید. در این میان، زنی حدودأ ۶۰ ساله مادر ۲ معلول جسمی ذهنی دختر و پسر ساکن یکی از این منازل با ضربه باتوم ماموران در دم جان داد.

با افزایش درگیری، ماموران برای پراکنده کردن جمعیت از گاز اشک آور اسلحه های گلوله مشقی و باتوم استفاده کردند که این موضوع باعث سبب مجروح شدن دو طرف درگیری شد. بنا بر اعلام شاهدان عینی، اصابت گلوله مشقی با چشم دختری ۱۹ ساله باعث نابینایی و تخلیه کره یک چشم این دختر شده است.

یکشنبه این هفته و پس از پایان گیری ها، ماموران اداره ثبت اسناد واملاک، برگه ای با مهر قوه قضاییه به درب منازل یادشده واقاع در مازندران، فریدونکنار، خیابان امامف بلوار بسیج، پاسداران اول، آوردند که در آن خواستار درج کامل مشخصات ملک مسکونی وتحویل به اداره ظرف مدت ۷۲ ساعت می شد.

بیان دیدگاه