آغاز اعتصاب غذای دانشجویان امیرکبیر در همبستگی با زندانیان بند ۳۵۰

تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر: به پاس ایستادگی و مقاومت عزیزان در بندمان به خصوص مجید توکلی عزیز و همراهانش که در اعتصاب غذا بسر می برند از یک شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۹ تا آخرین روز اعتصاب آزاده های سر افراز اعتصاب غذا می کنیم.

آغاز اعتصاب غذای دانشجویان امیرکبیر در همبستگی با زندانیان بند ۳۵۰

رهانا:دانشجویان سبز دانشگاه امیرکبیر، با انتشار پیامی اعلام کرده اند از روز یکشنبه، وارد اعتصاب غذا می شوند و این اعتصاب را تا آخرین لحظه‌ی  اعتصاب زندانیان ادامه خواهند داد.

به گزارش رهانا، این دانشجویان در این پیام از دیگر دانشجویان و مردم در سراسر کشور خواسته اند تا با زندانیان به هر شکلی که می‌توانند همکاری کنند.

متن کامل پیام این دانشجویان به این شرح است:

درود و صد درود به پایداری شما که زندگی را به کام حکومتیان تلخ کردید! درود به شما دانشجویان که نشان دادید دانشگاه در اوین نیز زنده است! درود به شما روزنامه نگاران که قلمتان را در زندان پر رنگ تر کردید! درود بر شما سبز اندیشان سر افراز ایران زمین!

به پاس ایستادگی و مقاومت عزیزان در بندمان به خصوص مجید توکلی عزیز و همراهانش که در اعتصاب غذا بسر می برند از یک شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۹ تا آخرین روز اعتصاب آزاده های سر افراز اعتصب غذا می کنیم و از همه دانشجویان و مردم سبز سراسر کشور دعوت به همیاری با این عزیزان به هر شکل ممکن می کنیم.

دانشجویان سبز دانشگاه امیر کبیر

بیان دیدگاه