صفحه فیس بوک ۲۵ بهمن راه اندازی شد

سایت خبری راه کارگر:پس ازانتشار درخواست مجوزی از وازرت کشور رژیم جمهوری اسلامی برای یک راهپیمائی در حمایت از مردم تونس و مصر که از سوی میرحسین موسوی و مهدی کروبی صادر شده است ، موجی از جنب و جوش در فضای شبکه های مجازی براه افتاده است . کما اینکه به فاصله اندکی پس از انتشار بیانیه این دو تن صفحه ای در فیس بوک به نام » 25 بهمن ، همراه شو عزیز « راه اندازی شده که حمایت بیش از 6000 نفر از کاربران فیس بوک رابه همراه داشته است . انتظار می رود که بر این تعداد هر لحظه افزوده شود . از سوی دیگر بسیاری از کاربران لوگوهای خود را به مناسب این روز تغییر داده و این روز را » روز خشم » نام نهاده اند . رسانه ای کردن ، تبادل اخبار و راه افتادن دیالو گها در باره چگونگی انجام تظاهرات در روز 25 بهمن ،چه با مجوز ، که امری بعید است ، و چه بی مجوز ، این روزها در سایر شبکه ها همچون توئیتر ، وبلاگها و …. حرف اول را می زنند . گفتنی ست که تجربه جوانان مصری در استفاده بهینه از فضای مجازی رمز موفقیت آنان در راه اندازی جنبشی شد که هم اینک تمامی جهان را به تعقیب رویدادهای مصر و سایر کشور های منطقه واداشته است . بنظر می رسد که این آتش زیر خاکستر به این باور رسیده است که اشتباهات «رهبران سبز» و آنچه که پس از انتخابات خرداد 88 ، مبنی بر بخانه بازگرداندن مردم ، انجام داده اند ، را بر نتابد و می خواهد از همه امکانات خود برای به زیر کشیدن استبداد و برقراری آزادی و برابری بهره گیرد . ما به سهم خود از این جنبش اعماق حمایت می کنیم.

6 پاسخ to “صفحه فیس بوک ۲۵ بهمن راه اندازی شد”

  1. shamim Says:

    نترسین نترسین ما همه با هم هستیم

  2. shamim Says:

    «حسنی مبارک» رئیس جمهور فعلی مصر اکثر دارایی خود را به طلا تبدیل کرده است.نگذارید سید علی و مجتبی و احمدینژاد و دیگر غارتگران دولتی پولها را طلا کنند و از مملکت بگریزند.

  3. khak Says:

    ma ba ham hasteem payandeh Iran sabz va movafagh hasteem

  4. احمد Says:

    ای بابا ، آغا میرحسین که طرفدار آمریکا و اسراییل بودن ، حالا چطور سنگ مردم مصر رو به سینه میزنن ؟؟؟؟ یکی بیدارش کنه و بهش بگه که حسنی مبارک از آمریکایی هاست .!!!

  5. Tweets that mention صفحه فیس بوک ۲۵ بهمن راه اندازی شد « سایت خبری راه کارگر -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by cyrus and balatarin feed, tehranfp. tehranfp said: #iranelection صفحه فیس بوک ۲۵ بهمن راه اندازی شد http://goo.gl/fb/I6mdy […]

  6. سهراب مژده Says:

    از دیدگاه نویسنده، این ابتکار عمل بسیار لازمی است، من پشتیباان آنم.
    نویسنده عملا اصلاح رژیم را نوعی خام اندیشی میداند که باعث بقای رژیم میگردد. اما حنبش سبز همانند بخشی از حنبش ایران باید از طرف نیروهایی که امید به اصلاح رژیم ندارند همراهی شود تا بتواند رهبری آن را به مواضع واقغ بینانه تری سوق دهد.


بیان دیدگاه