مطالب وبلاگ ها در مورد راهپیمایی 25 بهمن

سایت خبری راه کارگر : پیش بسوی 25 بهمن ، روز خشم مردم ایران علیه سی و دو سال استبداد، نابرابری و ستم مضاعف علیه زنان و ملیتهای ساکن ایران . بگو نه به استبداد چه درایران ، چه مصر. زندانی سیاسی آزاد باید گردد، احکام ظالمانه اعدام ملغی باید گردد.

سرود یار دبستانی من

براي راهپيمايي ميليوني 25بهمن، غذا و آب و پتو با خود برداريد.تا حق مردم مصر را نگيريم به خانه خود نمی رویم
اگر خامنه اي نگذارد ما به حمايت مردم مصر جمع شويم..تمامي مسلمانان دنيا عليه خامنه اي خواهند شوريد. کسي نميتواند تو را به جرم دفاع از مردم مصر و تونس بازداشت کند..


مطالب وبلاگ ها در مورد راهپیمایی 25 بهمن
سایت خبری راه کارگر:پس ازانتشار درخواست مجوزی از وازرت کشور رژیم جمهوری اسلامی برای یک راهپیمائی در حمایت از مردم تونس و مصر که از سوی میرحسین موسوی و مهدی کروبی صادر شده است ، موجی از جنب و جوش در فضای شبکه های مجازی براه افتاده است . کما اینکه به فاصله اندکی پس از انتشار بیانیه این دو تن صفحه ای در فیس بوک به نام ” 25 بهمن ، همراه شو عزیز “ راه اندازی شده که حمایت بیش از 6000 نفر از کاربران فیس بوک رابه همراه داشته است . انتظار می رود که بر این تعداد هر لحظه افزوده شود . از سوی دیگر بسیاری از کاربران لوگوهای خود را به مناسب این روز تغییر داده و این روز را ” روز خشم ” نام نهاده اند . رسانه ای کردن ، تبادل اخبار و راه افتادن دیالو گها در باره چگونگی انجام تظاهرات در روز 25 بهمن ،چه با مجوز ، که امری بعید است ، و چه بی مجوز ، این روزها در سایر شبکه ها همچون توئیتر ، وبلاگها و …. حرف اول را می زنند . گفتنی ست که تجربه جوانان مصری در استفاده بهینه از فضای مجازی رمز موفقیت آنان در راه اندازی جنبشی شد که هم اینک تمامی جهان را به تعقیب رویدادهای مصر و سایر کشور های منطقه واداشته است . بنظر می رسد که این آتش زیر خاکستر به این باور رسیده است که اشتباهات “رهبران سبز” و آنچه که پس از انتخابات خرداد 88 ، مبنی بر بخانه بازگرداندن مردم ، انجام داده اند ، را بر نتابد و می خواهد از همه امکانات خود برای به زیر کشیدن استبداد و برقراری آزادی و برابری بهره گیرد . ما به سهم خود از این جنبش اعماق حمایت می کنیم.
bbc-voa-ban.blogfa.: براي راهپيمايي ميليوني 25بهمن، غذا و آب و پتو با خود برداريد.تا حق مردم مصر را نگيريم به خانه خود نمي رويم اينبار همه چيز با خود ميبريم تا چند روز در خيابان بمانيم..انقلاب نارنجي را بنگريد مردم اوکراين چندين روز را در سرماي زير صفر خوابيدند..آنوقت ما چه؟! اگر خامنه اي نگذارد ما به حمايت مردم مصر جمع شويم..تمامي مسلمانان دنيا عليه خامنه اي خواهند شوريد. کسي نميتواند تو را به جرم دفاع از مردم مصر و تونس بازداشت کند..اگر اينکار را بکنند نزد ملتهاي مسلمان، منفور خواهند شد..مردم مسلمان جهان خواهند گفت که خامنه اي نگذاشت مردم ايران به نفع مردم مصر تظاهرات کنند..چه خامنه اي جلوي تظاهرات را بگيرد..چه نگيرد و ما جمع شويم..در هر صورت شکست خورده..پس فقط برويد به تظاهرات

هموطن ،برای شرکت نکردنت در 25 بهمن هیچ عذری پذیرفته نیست!

religionofiran.wordpress: همانگونه از آقایان موسوی و کروبی توقع یک حرکت مثبت داشتید ایشان این حرکت را برای ما کردند تا ببینند چند مرد ه حلاجیم! اینک دیگر حضور سبز ماست که نفس تازه ای به آزادی خواهی مردم ایران می دهد و این وظیفه ماست که با هر وسیله ای در هر شهری که هستیم خود را به محل اعلام شده و مشخص شده توسط منابع رسمی برسانیم.
هموطن، تو همانی هستی که 8 ماه تمام در کنار هم علیه استبداد و دیکتاتوری مبارزه کردیم و خاطرات خوب وبدی در کنار هم داریم.
اینک پس از 1 سال استراحت یا پشت اینترنت و کامپیوتر نشستن دوباره فرصتی پیش آمده تا علیه ضحاک قیام کنیم. کاوه آهنگر کسی نیست جز من و تو!
هموطن من اگر در 8 ماه سال گذشته در کنار هم جنگیدیم اینک دوباره وظیفه ماست تا بی شماری خود را نشان دهیم و شرکت نکردنت در این روز هیچ بهانه ای نمیتواند داشته باشد.
هموطن این همه اعدام و کشتن و شکنجه را در این روزبا هم پاسخ خواهیم داد.

٢۵ بهمن روز خشم ملت سبز ایران علیه حکومت استبدادی آغای خامنه ای

unirani.blogspot.: امروزه برای همه حتی برای اصلاح طلبان مثل روز روشن شده است که اصلاحات حداقل با وجود حضرت سلطانعلی خامنه ای فایده ای نداشته و چیزی جز اتلاف وقت و جان هموطنان مبارز در زندان ها نیست. دیگر همه می دانند که مشکلات مملکت زیر سر کسیست که بیشترین قدرت و مقام را دارد. بنابراین کم کم شعار «رای من کو» به شعار «مرگ بر خامنه ای» و «استقلال آزادی جمهوری ایرانی» مبدل گشت که در واقع نفی استبداد دینی و حکومت فسیل های مذهبی و غیر متخصص در امور مملکت بود.
بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم از تقلب گسترده در انتخابات حال فرصتی دیگر پیش آمده تا مردم خسته از حکومت استبدادی, انزجار خود را از این حکومت به جهانیان نشان بدهند و بگویند که خواستار حکومت خلافتی ولی فقیه بر کشور ایران نیستند. با وجود جو فوق امنیتی و خفقان بر کشور ایران, از این فرصت ها کمتر به وجود می آید و ما هم نباید این فرصت را از دست بدهیم. 25 بهمن روز خشم ملت سبز ایران علیه حکومت استبدادی آغای خامنه ای است. این روز را سبز می کنیم.

بیانیۀ جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد در خصوص راهمپیمایی ۲۵ بهمن

edu-right.co.cc: در دورانی که جنبش‌های دموکراسی‌خواهی، پایه‌های استبداد کهن خاورمیانه را لرزانده‌ است، مضحک است که مسئولان جمهوری اسلامی از ظن خود یار آن شده‌اند و آن را انقلاب اسلامی خاورمیانه خطاب می‌کنند. اینان بی‌شک یا چشم بر واقعیت‌های جامعه ایران و پایگاه اجتماعی نداشتۀ خود بربسته‌اند و یا از فرط استبداد، قدرت سوی چشمانشان را از ایشان ستانده است و چیزی جز ثنا و تمجید نمی‌بینند و نمی‍شنوند.
بر ما دانشجویان و همه کسانی که به ایرانی آزاد و ایرانی توسعه‌یافته می‌اندیشند واجب است تا حتی برای لحظه‌ای واقعیت ایرانی و جامعه ایران را بر صفحه چشمان مستبدان و دیکتاتورها رسم کنیم و حجت را بر همه آنهایی که فکر می‌کنند حاکمیت اتمام کننده حجت است نه مردم، تمام کنیم.
اینک که آقایان «مهدی کروبی» و «میرحسین موسوی»، طی نامه‌ای به وزارت کشور خواهان ارائه مجوز برای برگزاری راهپیمایی در ۲۵ بهمن ۸۹ شده‌اند. فرصت را غنیمت شمرده، ضمن اعلام آمادگی خود برای حضور در راهپیمایی یاد شده، از همه کسانی که اجتماعات قانونی را محدود کرده و می‌کنند می‌خواهیم تا با احترام به خواست مردم از فرا رسیدن روزی که مردم بدون توجه به بود و نبود مجوز، اقدام به بیان خواسته‌های خود کنند، جلوگیری نمایند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

۲۵بهمن به سلطه ۲۲ ساله ضحاک و ۳۲ سال ظلم و دیکتاتوری پایان می دهیم

ettehadesabz.wordpressÖ سخنی با علی خامنه ای قبل از فرا رسیدن روز خشم مردم ایران
بله آ سید علی،درست شنیده ای
۳۵بهمن روز خشم ایرانیست علیه ظلم،جور و ستمی که در طی این سالها بر آنها روا داشته ای،ملتی که تو و مزدورانی از جنس تو بیش از سی و دو سال سال،آنها را از بدیهی ترین حقوق شهروندی و اجتماعی محروم داشته اید.
سرنوشت بن علی و مبارک در انتظار توست و از این مخمصه سالم نخواهی گریخت!
تا آن تاریخ هفت روزی زمان داری که فکر کنی و تصمیم بگیری که:
یا مثل بچه آدم،تاج و تخت رو ول کنی بیایی پایین،شاید مردم بزرگ ایران زمین،در مجازاتت تخفیفی قائل شوند
و یا اینکه بلایی بر سرت می آوریم که سرنوشت بن علی و مبارک آرزوی ابدی ات بشود.
انتخاب با خودت است!

3 پاسخ to “مطالب وبلاگ ها در مورد راهپیمایی 25 بهمن”

  1. shamim Says:

    ! مبارک بالا خره جایی میره آ سید علی تو میخوای کجا بری ؟ ای سلاخ ای قصاب ، ای کسکش . بشین یک شعر در وصف حالت بگو . رپتو رپتو رپینا

  2. فدايي رهبر Says:

    خاك بسرتان شما با اين كار هاي احمقا نه تان باعث مي شويد كه رهبري عزيز دوباره رو به ترياك بياورد. از جان اين سيد چي مي خواهيد از ديروز داره تن اقا مي لر زه اگر اقا سكته كرد چه جوابي داريد بدهيد. اقا ديشب چند بار به حالت نيمه هوش در امدن.. جان مادرتان بي خيال 25 بهمن بشين

  3. من پسر آدم Says:

    خامنه ای همیشه نوکر بوده وتا ابد نیز نوکر باقی خواهد ماند بی جهت اصرار نورزید که ایشان ازمزدور بودن استعفاء دهد کشورهای سلطه گر قبلا مستقیم دخالت مینمودند الان روشهاعوض شده ومزدوران را در مملکتها پرورش میدهند حال یکی بشکل خمینی ویا خامنه ای ویا سران سپاه وویکی بشکل مفع…. احمدی نژاد واگر پشتیبانی سلطه گران نبود ونباشد اینها توانائی ماندن حتی برای یک لحظه را نیز نخواهند داشت


بیان دیدگاه