محمد و عبدالله فتحی اعدام شدند

سایت خبری راه کارگر : خبر کوتاه بود . رژیم ددمنش جمهوری اسلامی بامداد امروز دو برادر ، محمد و عبدالله فتحی را اعدام کرد.

مبارزه برای لغو احکام وحشیانه اعدام را برای در هم کوبیدن داس مرگ رژیم اسلامی باید با شدت هر چه بیشتری ادامه دهیم . برای مقابله با موج جدید اعدامها بپا خیزیم . نهادهای حقوق بشر و همه مردم آگاه و مترقی ایران و جهان را برای مقابله با رژیم فراخوانیم . در اینجا و بدینوسیله ما نیز خود را در این لحظات دشوار و دردناک در کنار پدر و مادر و خانواده فتحی می بینیم و این فاجعه را به آنان تسلیت می گوئیم .

در همین ارتباط :
*فایل صوتی سخنان مادر این دو زندانی اعدامی پس از اعدام فرزندانش
*ویدئو کلیپ : در سوگ برادران فتحی ! – سوگ ساخته حسین علیزاده
*آهای مردم ایران و جهان دوباره میخواهند جنایت کنند !

9 پاسخ to “محمد و عبدالله فتحی اعدام شدند”

  1. Julian Says:

    Do pesar az yek khanvadeh !!!

  2. کارن Says:

    واقعآ دین رحمت و شفقت عجب هر چی نمیدونستیم توی این 30 سال فهمیدیم نه بهتره بگیم مذهب کشتار و دروغ از اول تا به الان. به راستی خداوندی که جان میدهد و مغز و زبان که فکر کنی و ابراز عقیده به چه عنوانی حق می دهد به نایبانش که افریده او را بکشند.. نه این دکانی بوده و هست برای قاتلان شرمنده از روی مادر این جوانان به راستی شرمنده تمام کشته های ازادی

    • شهرام Says:

      بیا برو جمع کن بابا. دین شفقت و رحمت هیج شفقتی برای دزدای مسلح نداره، هیج شفقتی برای کسانی که میخوان دین رو از مردم بگیرند نداره، این رو اگر بفهمید که در بعضی جاها نه تنها شفقت وجود نداره که به شدت هم برخورد میشه دیگه اینقدر حلقتون رو پاره نمیکنید تا بگید دین اسلام با چه و چه و چه مغایره. این آیه رو همیشه جلوی چشمهاتون نگه دارید: «محمدٌ رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم». تا وقتی مسلمان تو دنیا هست، اگر کافری بخواد به دینش تعرض بکنه به شدت باهاش برخورد میشه. هیچ رحمتی هم با هیچ کافری وجود نداره. اگر نبود این شدت برخورد امروز اسلام هم مثل مسحیت و یهودیت اخته شده بود.

  3. شهرام Says:

    دست جمهوری اسلامی درد نکنه. تا هیچ کس جرات نکنه بره دزدی مسلحانه. ای کاش برای شما هم مید حکم اعدام صادر کرد.

  4. Fardad Says:

    Why? what were they alleged for?

  5. kaveh ahangar Says:

    من تمامی اعمال حکومت ملایان را طی سی و دو سال که جنایتهای بیشماری علیه ملت ایران مرتکب شده محکوم میکنم ضمن اینکه از جرم این دو برادر اطلاع کامل ندارم اما باید بگویم اولا مسبب بوجود امدن جرائم در هر مملکت نبود عدالت اجتمایی میباشد که میبایست از سوی مسئولین کشور نهادینه شود و در امانت مردم خیانت نکنند و اگر قرار باشد این جرائم اعدام داشته باشد باید امروز همراه این دو برادر خامنه ای و باندش و کلیه ملایان رده بالای مملکت و مسئولین لشکری و کشوری اعدام میشدند.

  6. Farhad Says:

    Islam means bullshit. these akhonds are nothing but bunch mafia controling the country ans some idiots like shahram believe them to be right or are paid to put their stupid opinion here. Shame on you on not even looking up your facts, you have no honour for your people or your country. You are bunch of arab ass kissers who would give up your sister for money. Hell with you all, Iran will live again and Islam will be forgotten as was any other barbaric practices.

  7. Arman Says:

    Agha shahram negaran nabash be mogheash khedmate ashghalaii mesle shoma khahim resid ke enghadr biparva aamale zedde basharie in Regime pooside ra hemayat mikonid o enghadr vaghihane javanane
    in keshvar ra ke bozorgshode dar hamin systeme gandiand ke
    afrad haghe dafae dorost az khodeshan ra nadaran o hame chiz
    Baandbazy o Mafiabazy shode, shoma az oon heykalet khejalat
    nemikeshid, in shoma va amsale shoma hastid ke EEDAME
    enghelabi khahid shod/

  8. هادی Says:

    این روزا کار جمهوری اسلامی این شده که فعالان سیاسی را به جرم دروغین سرقت مسلحانه یا قاچاق مواد مخدر اعدام کنه اونایی هم که واقعا دزدی و قاچاق و قتل کردند باخیال راحت تو خیابونا میگردند و صوت بلبلی می نوازند!! چون میدوند که قراره زندانی های سیاسی به جاشون اعدام بشن.
    به احتمال 1 درصد هم قبول کنیم که سرقت مسلحانه کردن و اعدام شدن یه سوال دارم دوست دارم اونایی که طرفدار جمهوری اسهالی هستن جواب بدن چرا اون بسیجی هایی که تا دندان مسلح بودن و به کوی دانشگاه تهران حمله کردن و چند تا از دانشجو ها رو کشتن به جرم محاربه اعدام نشدن؟؟؟ خود رهبرتون هم که برای حفظ آبروی نداشتش توی نماز جمعه کار اونا رو محکوم کرده بود و گفته بود اونا خودسر بودند. خوب چرا اونارو که قتل کرده بودن هم اعدام نکردند؟ به دروغ گفتن که محاکمشون می کنیم حکم نداده تبرئه شدند .


بیان دیدگاه