خبرهائی از مراسم آخرین وداع با گلبرگ مغرور ، ناصر حجازی

ناصر خان حجازی رفت و نه بزرگ او به زر و زور برجای ماند و اسطوره ای شد برای مردم و جوانان کوچه پس کوچه های شهر . مراسم تشییع جنازه ناصر حجازی ، ساعت 9:00 صبح روز چهارشنبه از مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی

و او در ضمیر خاطر مردم از خویشتن فراتر رفت!

*بمناسبت در گذشت گلبرگ مغرور ، ناصر حجازی + ویدئو کلیپ

بی شک مردم دلیر ایران در تجلیل از اسطوره خود ناصر حجازی ، ناقد قانون ارتجاعی هدفمندی یارانه ها ی رژیم که سند فقر ، گرانی و فلاکت هر چه بیشتر مردم است ، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

…………………………………………………………………………

*ویدئو کلیپ:بهشت زهرا، چهارم خرداد 1390: مبارک، بن علی، نوبت سید علی

*ویدئو کلیپ2:یار دبستانی من: تشییع جنازه زنده یاد ناصر حجازی
*ویدئو کلیپ:خواندن یار دبستانی من در مراسم تشییع و بزرگداشت ناصر حجازی

*ویدئو کلیپ:حضور بانوان در استادیوم آزادی در مراسم تشییع و بزرگداشت ناصر حجازی

* و سرانجام  مردم  هوشیار ما ناصر حجازی را با شایستگی هرچه تمامتر و با شعار معنادار » اسطوره مردمی همینه ، همینه « ، که  خطابی است آشکار به حاکمان وقت ،  در قطعه ٢۵۵ ردیف ۵٧ شماره ۱٢ قطعه نام‌آوران و هنرمندان به خاک سپردند  و نام و خاطره او را جاوانه داشتند و خواهند داشت .

*بر اساس گزارش شاهدان عینی  پیکر ناصر حجازی  در حالی به بهشت زهرا رسید که جاده منتهی به بهشت زهرا به شدت شلوغ بود . بنا به گزارش سایت گل مراسم تدفین با بی نظمی تمام  به بهشت‌ زهرا منتقل شد. این سایت  از حضور پرشمار علاقه‌مندان، ترافیک شدید و سنگینی در مسیرهای منتهی به بهشت‌زهرا خبر داد . خبرها حاکی از برخورد شدید نیروهای انتظامی با مردم و دستگیرهای وسیع می باشند . اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

* تصاویر : دستگيري تعدادي از مردم درمراسم تشییع و بزرگداشت ناصر حجازي در استاديوم آزادی
* خبرگزاری مهر از بهشت زهرا از خارج شدن کنترل از دست نیروهای انتظامی خبر داده و نوشت :» در حالی که دقایقی از انتقال پیکر ناصر حجازی به قطعه نام آوران می گذرد، بسیاری از مردمی که برای حضور در مراسم خاکسپاری وی به بهشت زهرا آمده اند پشت درهایی که برای کنترل جمعیت تعبیه شده مانده اند و اجازه ورود به آنها داده نمی‌شود. این خبرگزاری تعداد حاضرین را بالغ بر 15 هزار نفر تخمین زده که بجرئت می توان گفت تعداد حاضرین بسیار بیشتر این است و گزارشهای مستقل خبری دیگر بر این ادعا مهر تائید خواهند زد .

*کنترل از دست نیروهای رژیم خارج شد . بهشت زهرا مملو از جمعیت مردم بود و شعار » اسطوره مردمی همینه ، همینه ، دهن کجی آشکاری بود به  خامنه ای و ولایت مطلقه فقیه .
*اولین ویدئو کلیپ از مراسم وداع با ناصر حجازی . نیروی انتظامی خجالت ، خجالت .
*از نکات مهم مراسم امروز از جمله می توان از جلوگیری تعداد زیادی از مردم که پشت درهای ورزشگاه بودند ، نام برد  با اینحال اما تعداد کثیری نیز اکنون در بهشت زهرا حضور دارند و منتظرند تا  پیکر حجازی  به آنجا منتقل شود . حضور ماموران امنیتی و نیروهای انتظامی بسیار چشمگیر گزارش شده است . تمامی تلاش بر آنست که از تمرکز بی نظیر مردم جلوگیری و تعداد حاضرین کم جلوه داده شود . قصد اینست تا این مراسم به بزرگترین تشییع جنازه یک چهره مردمی و کاریزماتیک  تبدیل نگردد.
* وحشت رژیم از مراسم تجلیل و آخرین وداع مردم با ناصر حجازی حد و مرزی ندارد . صدا و سیمای ضرغامی یا بطور کلی از پوشش این مراسم خودداری کرد و یا اینکه تنها و تنها به گزارش کوتاهی بسنده نمود . با اینحال و در این ارتباط شبکه خبر جمهوری اسلامی در گزارشی بسیار کوتاه  از استادیوم آزادی  مجبور شد به مراسم با شکوه آخرین وداع با ناصر حجازی اعتراف کند . در این گزارش اما صدای داخل ورزشگاه بطور کلی قطع شده بود تا صدای شعارهای داده شده توسط مردم  شنیده نشود .

* عادل فردوسی پور از طرف مردم مورد تشویق شدید قرار گرفت . گفتنی ست که او خشم حاکمان را ، در پی پوشش خبری در تجلیل از حجازی ، برانگیخت . در آخرین برنامه نود ارسال پیامک های مردم در تجلیل از حجازی از مرز چهار و نیم میلیون گذشته بود . 
*صفحه بیست و پنجم بهمن در فیس بوک خبر از سرداده شدن شعار » اسطوره مردمی، حجازی » و » زندانی سیاسی، آزاد باید گردد» » یا حسین میرحسین » در ورزشگاه آزادی می دهد . بر اساس این گزارش مردم سرود یاردبستانی می خوانند

* ازدحام جمعیت پشت درهای ورزشگاه بحدی زیاد است که ورود به داخل استادیوم را با مشکل جدی روبرو کرده است .

*جمعیت حاضر در استودیوم آزادی در مدت کوتاهی از مرز 15 هزار گذشت . * مردم شعار می دهند حجازی بلند شو، ایرانی بی قراره و «خداحافظ ناصر خان حجازی «

*از مهمترین فرازهای این مراسم باشکوه سخنان آتیلا حجازی است که با تاکید بر اینکه قلبم برای این مردم می زند گفت از اینکه پدرم اینگونه در قلب مردم جای دارد به خود می بالم .

* پیکر ناصر حجازی به وسط چمن آزادی انتقال پیدا کرد. پیکر وی را ابتدا مقابل دروازه نگه داشتند و مثل روزهایی که درون دروازه بود او را تشویق کردند. این صحنه باعث شد اکثر افراد حاضر در ورزشگاه گریه کنند. حجازی آخرین دور افتخارش را در ورزشگاه آزادی زد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه  شعار » حجازی مردمی » را سر داده اند.

*در حالی که خبرگزاری های رسمی  حکومت در تلاشند تا این آخرین وداع  را با رنگ و پوشش اسلامی شان بازتاب دهند مردم شعار می هند » رو قلب ما نوشته ناصر سلطان عشقه » .  تا کنون تنها بین هفت تا هشت هزار نفر توانسته اند خود را به داخل ورزشگاه برسانند . و بر سیل جمعیت  همچنان افزوده می شود . گفتنی ست که حضور زنان در این مراسم چشمگیر می باشد .

*فارس نیوز از سیاه پوش شدن کامل ورزشگاه آزادی خبر داد و نوشت مردم با سر دادن شعار «حجازي كاپلو » » و «عزا عزاست امروز ناصر خان حجازي، پيش خداست امروز » از وی تجلیل کرده اند . بنر بزرگي از ناصر حجازي در ورزشگاه آزادي نصب شده و * در بین جمعیت خانم‌ها هم حضور دارند . از سوی دیگر خبر می رسد که رفته رفته بر حضور انبوه مردم و دوستداران حجازی افزوده می گردد. بی شک مردم دلیر ایران در تجلیل از این اسطوره فوتبال ، که همچنین ناقد قانون ارتجاعی هدفمندی یارانه ها ی رژیم که سند فقر ، گرانی و فلاکت هر چه بیشتر مردم است ، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

بیان دیدگاه