طرح ایده ی «ایران تریبونال» توسط پیام اخوان در برابر کنگره آمریکا

پیام اخوان در مقابل کنگره در ۲۱ فوریه ۲۰۰۸
ایده ایران تریبونال را مطرح می کند



4 پاسخ to “طرح ایده ی «ایران تریبونال» توسط پیام اخوان در برابر کنگره آمریکا”

  1. سایت خبری راه کارگر Says:

    برگرفته از دیدگاه های سایت خبری جنبش خرداد
    حسن می‌گوید:
    ژوئیه 12, 2012 در 7:09 ق.ظ.
    انسان شرمش میشود از انهایی که در خاورانها در خون غلتیدن .دلم میخواهد مغز خر خورده این سیاسی ها را محکم به میز این دادستان شالاتان بکوبم.بلکه از خریت بیرون بیایند.

    پاسخ
    فریده می‌گوید:
    ژوئیه 12, 2012 در 7:18 ق.ظ.
    از دیشب که این فیلم را دیدم . گریه میکنم.برای برادردر خون غلتیده ام در خاوران.خوشبحال مادرم که دچار الزایمر است و متوجه این مسایل نیست.این مرد دادستان نیست مزدور امریکا است.

  2. حمید Says:

    واقعا شارلاتان به تمام معنی هستید. از عدم آشنائی مردم به زبان انگلیسی استفاده می کنید و دروغ به خورد آنان می دهید. شرمتان باد! در کجای صحبت های پیام اخوان راجب به ایران تریبونال است؟ شما با جمهوری اسلامی هسچ فرقی ندارید. نه تنها ضدامپریالست نیستند، اگر پایش بیافتد به دریوزگی آن هم می افتید. ضدامپریالیست های واقعی آنهائی هستند که علیه تمامیت سرمایه داری مبارزه می کنند و وارد درگیری حانوادگی سرمایه داری نمی شوند و از یک یکی از جناح های آن علیه دیگری حمایت نمی کنند. آنها، نیروی سومی هستند که همزمان علیه هردو مبارز می کنند. مبارزه علیه امپریالیست جدای از مبارزه عیله یکی از جنایت کارترین و هارترین حکومتی های سرمایه داری که در ایران خون مردم را سی سال مکیده است، نیست. جمهوری اسلامی تا شما را دارد نیازی به حمله به ایران تریبونال ندارد. شما بهتر از او از منافش پاسداری می کنید

  3. nabardekhalgh Says:

    esm e khodetan ra chap gozashteh id? sharmetan bad az tabahkari va doroogh hay e akhoond gooneh. hich booi az ensaneeyat nabordeh id. farday e sarnegooni rezhim jahl va jenayat e eslami, shoma beh estelah rah e karegari hay e tabah kar ham bayad pasokh goo bashid. rezhim jahl va jenayat e eslami ra hich gorizi az sarnegooni beh dastan e por tavan e karegaran va zahmat keshan e mihan e dar zanjir nist. shoma beh estelah rah e karegari ha goor e khod ra gom konid!

  4. nabardekhalgh Says:

    امیر جواهری می‌گوید:

    «موضوع بیدراگ یا (کمک مالی) از آن جنس ناچسب گردهمآیی چهارم [گفتگوهای زندان] است. بیش از هرچیزی باید بگویم؛ موضوع پول همواره در جامعه ایرانی، یک اثرش تخریب روابط و بی‌معنی ساختن جنبه ارزشی کار بجامانده از خرد و توانایی جمعی است. کافی است که کسی از موضع » انقلابی» گری، مخالف فکری‌اش را «بیدراگ» بگیر معرفی کند. باید سال‌ها دنبال چنین اتهامی دوید تا اثبات کرد یاری‌های مالی در سوئد بذل و بخشش غنایم نیست. تو، من و ما مجازیم اگر کاری برای عرضه به غیر داده‌ایم، اگر تشکلی را به سامان برده‌ایم که در این کشور به ثبت رسیده و کارکزد اجرایی داشته و داریم‌. برای واخواست فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود از کمک‌های دولتی بهره می‌گیریم وگرنه از این خبرها نیست ! »

    چنانچه ملاحظه می‌کنید امیر جواهری از دریافت کمک‌های دولتی در صورتی که «کاری برای عرضه به غیر» داشته باشیم دفاع می‌کند.


بیان دیدگاه